Serveis de l’escola

bubbles

Servei d’ Orientació Psicopedagògic

El Departament d’ Orientació Psicopedagògic de l’ escola dona servei a tota la comunitat educativa, orientant el procés d’ aprenentatge dels alumnes, atenent la diversitat de l’ alumnat i proporcionant els recursos necessaris per a garantir una atenció personalitzada i adequada als ritmes de cada infant/jove. Per això treballem en xarxa i de manera multidisciplinar amb els diversos agents educatius que intervenen en cada cas.

Servei de logopeda

Enguany com a novetat, oferim servei de logopèdia a l’escola per l’alumnat Sant Feliu. Hi haurà una exploració anual gratuïta a tots els i les alumnes d’Infantil i Cicle Inicial de Primària (fins a 2n de primària).

bus2

Transport

L’escola disposa de servei de transport a:

• Mataró
  • Argentona
  • Premià de Dalt
  • Vilassar de Dalt
  • Cabrils
  • Vilassar de Mar

Tots els viatges es realitzen amb un acompanyant/responsable de l’escola. Cada any estudiem la possibilitat d’ obrir parades a noves poblacions.

uniE807

Cuina pròpia

L’escola disposa d’un servei de menjador amb cuina pròpia. Els cuiners elaboren el menú del dia amb productes saludables i de proximitat amb un bon equilibri nutricional, una elaboració casolana i una bona qualitat de productes. Els alumnes en poden fer ús cada dia o bé en dies esporàdics. El personal d’aquest servei és format per personal docent del centre i per monitors de menjador.

L’objectiu principal que es pretén és vetllar per donar un bon servei tant a l’hora dels àpats, com abans i després d’aquests i educar les actituds personals i els hàbits alimentaris, de comportament i d’higiene en relació amb l’ alimentació dels nens.

Els menús, que estan revisats per una dietista, s’elaboren mensualment depenent dels productes estacionals de cada època de l’any i de les edats dels alumnes: oferim un menú pels nens i nenes de la Llar d’Infants, un pels d’Educació Infantili 1r i 2n de primària i un altre pels de 3r a 6è de primària. Els alumnes d’ESO poden triar entre dos propostes de 1r i 2n plat.

S’adequa el menú per aquells alumnes que pateixen alguna al·lèrgia o intolerància.

Els dies d’excursió el menú de pic-nic consisteix en macarrons i salsitxes o pollastre rebossat pels petits i dos entrepans amb pa del dia provinent de la fleca amb embotit i hamburguesa o salsitxes i una bossa de patates fregides pels grans. Ho completem amb un suc de fruita, una ampolla d’aigua i una compota de poma o pera.

Els nens de la Llar d’Infants i Educació Infantil reben diàriament un informe mitjançant l’agenda.

Les activitats que els nens d’I4 a 4t d’ESO realitzen a l’espai del menjador busquen l’ampliació i l’educació del nen en disciplines que normalment no formen part del Currículum Escolar (jocs i tallers tradicionals, estudi, batucada, torneig de futbol a secundària …) i que permetin desconnectar de les tasques escolars. Els més petits –Llar d’Infants i I3- fan la migdiada.

Llar d’infants
uniE716

Permanències

Per tal d’ajudar les famílies a conciliar l’horari laboral i lectiu, l’escola posa a la seva disposició un servei de Permanències i d’Escola Oberta.

L’escola està oberta des de les 8h del matí fins les 19h de la tarda. Oferim permanències gratuïtes de 8:30h a 9h i de 17h a 17:30h.

landscape

escola d'estiu

La nostra escola d’estiu compren des del 26 de juny fins al 25 de juliol de 2023,  està pensada per alumnes de totes les etapes i és oberta a nens i nenes de fora de l’ escola.

Amb activitats lúdiques, esportives, artístiques, jocs d’aigua, anglès, sortides i excursions assegurem molta, molta diversió!

Els més petits ho passem d’allò més bé amb l’estiu a la Llar d’ infants (I0, I1 i I2): cada dia una activitat diferent: anglès, contes, plàstica, psicomotricitat i sens dubte molts jocs d’aigua!

• Pels nens i nenes d’ Infantil (I3, I4 i I5) cada any partim d’un centre d’interès diferent (alguns exemples són els indis, un personatge que ens va presentant les diferents etapes de la Història, entre d’altres) per a treballar les diferents àrees d’aprenentatge, tot oferint activitats en anglès, sortides setmanals a la piscina municipal de Cabrera, excursions setmanals lúdiques i divertides, jocs, gimcanes, tallers, … acabem el dia feliços i ben esgotats!
  • Els més grans de Primària i ESO triem entre tres itineraris: L’ARTÍSTIC on cada setmana es prepararà una obra de teatre musical amb diversos estils i tècniques de ball diferents: modern-jazz, ballet clàssic, hip-hop, … l’ESPORTIU amb futbol, bàsquet, competicions i tecnificació o la CUINA. Combinats amb excursions, sortides a la piscina de Cabrera o la platja  i una acampada molt especial a l’escola.